Chakrahealing 18/9 -11.

Idag pendlade jag över samma person som här och här.

Plats: I mitt hem.
Tid: Eftermiddag.

Först ville jag att hon skulle slappna av, därför tände jag som vanligt rökelser men satte även om lite lugnande musik. Jag la ut tarotkorten hon haft förut på samma sätt, och av en slump hittade jag Vagnen som hör till en annan kortlek. Den fick vara med, jag kände att eftersom den dök upp så betydde det någonting. Hon måste själv styra vagnen för att ta sig dit hon vill komma.

Jag la även en ametist på hennes panna eftersom hon kämpar med många destruktiva tankar, som blir till destruktiva planer.

VI börjader med en andningsövning för att slappna av. Medan vi andades lugnt så räknade vi till fyra efter varje andetag så att kroppen automatiskt tar ett andetag när man blåst ut luften. Jag kollade med henne om hon kände sig redo, sedan började jag pendla, checka av hennes chakran.

Den här gången var alla chakran inte helt stilla. Hennes solar plexus pendlade i en god cirkel, även om det var en liten och svag rörelse. Hennes tredje öga var spretigt, ungefär som om det var många olika energier som slogs mot varandra. Hennes aura fanns där men var svag.

Så jag började pendla in goda energier. Det var svårt med halschakrat, det ville sig inte. Alla de övriga var inte särskilt svåra även om jag var tvungen att hjälpa till ordentligt med mina energier för att låta pendel komma igång. Halschakrat var krävande, när jag gått igenom alla chakran fick jag gå tillbaka till det. Jag gjorde det bästa jag kunde, men eventuellt har hon svårt att säga vad hon vill ha, vad hon behöver eller säga i från. Kanske har hon en förkylning. Någonting låg i alla fall i vägen och jag hoppas att jag löste upp knutarna.

Vi satt en stund efteråt och kom tillbaka från meditationen. Som vanligt var både jag och hon väldigt trötta.

Kommentarer
Postat av: Emma

hej fina sara.

jag gillar din nya blogg. ^^ jag har tusen frågor känns det som; dock kanske en del frågor kan låta lite halvt korkade. men ett av mina motton är; frågar man ingenting så får man inget veta.



att pendla; är det "bara" det du skrivit om i denna bloggen eller är det bara ett samlingsnamn för många olika saker?

hur kommer det sig att du började pendla?

har du pendlat länge?

kan man pendla sig själv? (hur går du tillväga; om du gör det?)

har alla människor "kraften" att lära sig? jag menar; kan vem som helst lära sig?

blir du alltid trött av att pendla eller är det bara om/när du måste använda din egna energi extra mycket? (om man kan pendla sig själv och knappt har någon energi; går det ändå eller hur funkar det?

hjälper healing mot både psykiska och fysiska problem?

är det någon skillnad på att pendla någon in real person jämfört med att pendla någon på distans? vad är i så fall skillnaden?

finns det någonting som kan hindra dig från att pendla någon? (tex ditt/personens mående fysiskt och psykiskt? relationen man har? om du/personen inte kan slappna av.)

vad står de olika chakran för? är de kopplade till olika delar av kroppen? kan ett chakra vara påverkat utan att något annat är det eller hänger alla ihop på något sätt?

hur gör du när du chekar av någons chakran?

kan du läsa auror; ser du auran, är det en känsla du har eller kopplar du ihop det med hur personen mår? måste du anstränga dig eller göra/tänka/känna någonting speciellt för att kunna läsa någons aura? var det svårt att lära sig läsa någons aura? kan man se sin egen?



jag tror detta var allt jag undrade, i alla fall för stunden. ;) ta hand om dig.

kram

2011-09-20 @ 00:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0