Välkommen!

Att använda en pendel för att få svar eller hela människor har gjors i otaliga århundraden. Jag använder mig av min pendel för att hela de olika punkterna i människokroppen, de olika chakran, samt att pendla över tarotkort för att bli vägledd. Jag pendlar också in goda energier i hus och dess olika rum. Min pendel är mitt verktyg i att uträtta goda gärningar, känna av stämningar och utplåna onda energier.

Det här är min pendeldagbok. Jag använder mig oftast av min chakrapendel som innehåller alla stenar som representerar de olika chakran i kroppen; baschakrat, navelchakrat, solar plexus, hjärtchakrat, halschakrat, tredje ögat och kronchakrat.






Kommentarer
Postat av: Anonym

ILLUMINATI.

2011-09-15 @ 21:12:14
Postat av: Plupp

Skulle du vilja ge en närmare beskrivning av vad de olika chakran har för verkan?

2011-09-27 @ 00:01:57
URL: http://fialicious.blogg.se/
Postat av: Nicole

skit i första kommentaren, vadå illuminati vilken idiot.

2012-10-09 @ 14:04:28
URL: http://onaturlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0